ارسال به دیگران پرینت

تمامی راههای منتهی به تفرجگاه های جنگلی و ساحلی در روز طبیعت مسدود است

معاون استاندار گیلان گفت: در روز سیزده فروردین ماه تمامی راههای منتهی به مراکز گردشگری، تفرجگاههای جنگلی و ساحلی و غیره توسط شوراها، دهیاری ها، بخشداری ها و شهرداری ها مسدود است.

تمامی راههای منتهی به تفرجگاه های جنگلی و ساحلی در روز طبیعت مسدود است

محمود قاسم نژاد غروب سه شنبه  افزود: بر اساس ستاد تصمیم ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا و ابلاغ وزارت کشور در خصوص کاهش زنجیره انتقال این ویروس اقداماتی را تا بیستم فروردین ماه برای جلوگیری از شکل گیری تجمعات انسانی در دستور کار استانداری و فرمانداری های سراسر استان به ویژه برای روز طبیعت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تجمع مردم برای تمامی تفرجگاهها، پارک ها و اماکنی که مردم در روز طبیعت سال های گذشته آنجا تجمع می کردند،  ممنوع است و فرمانداری های شهرستان ها براین امر نظارت می کنند.

وی ادامه داد: خودروهایی که از مبادی ورودی قصد ورود به استان را داشته باشند در صورتی که بومی نباشند،  اجازه ورود به آنها داده نمی شود؛ ضمن آنکه به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا و حفظ سلامت همگان به اداره کل راهداری، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ابلاغ شده حق اجاره دادن خودرو و یا دربستی انتقال مردم را به مناطق گردشگری طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه برای فردا را ندارند.

قاسم نژاد از عدم اجازه فعالیت تعاونی های پره صیادی در ۲۷۰ کیلومتر نوار ساحلی استان  طی فردا به منظور جلوگیری از تجمع مردم برای خرید ماهی خبر داد  و گفت: این تعاونی ها در روز طبیعت تعطیل هستند.

وی خاطر نشان کرد: برای جبران این یک روز تعطیلی در زمان پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی یک روز بیشتر از مهلت تعیین شده می توانند، فعالیت داشته باشند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه