ارسال به دیگران پرینت

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اعلام شد

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اعلام شد

دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۳۱۱۱ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ مورد رسید؛ در بین بیمارانی که بستری هستند ۳۷۰۳ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا  از مرز ۶۵ میلیون نفر گذشته است. امسال باید در روز سیزده بدر در خانه بمانیم و در صورت تخطی مردم از این امر، از طریق قانونی با این افراد برخورد خواهد شد.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • احمد ارسالی در

      یه جای این امارها می لنگد!!!نوشته ۱۴۴نفر از مبتلایان جدید جان دادند.یه سوال فوت فقط تو مبتلایانی که از دیروز تا حالا تشخیص دادند بودده؟؟؟ینی اون ۴۰۰۰۰نفری که قبل از دیروز بستری بودند همگی صحیح وسالمند ؟یه کم با عقل جو در نمیاد .در حالی که وقتی خبر فوت یکی میرسه معمولا چند روز توی ای سیو بوده!!لطفا امار راستی حسینی بدین تا ادم بدبین نشه به پنهانکاری!

    • احمد ارسالی در

      فقط تلفات در ایران خیلی بالاست که اگر کاهش پیدا نکند فاجعه است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه