ارسال به دیگران پرینت

اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان‌غربی با اشاره به درج خبری مبنی بر اعتصاب غذا در یکی از بندهای زندان مرکزی ارومیه در یکی از سایت‌های معاند نظام گفت: این خبر کذب محض است و مردم نباید به این اخبار توجه کنند.

اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است

حمزه بروجنی روز پنج‌شنبه افزود: یکی از سایت‌های معاند در خصوص اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان در یکی از بندهای زندان مرکزی ارومیه خبری درج کرده بود که این امر، زاییده ذهن مسموم و خراب دشمنان نظام است.

وی اظهار داشت: منافقان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ ایران همیشه در پی ایجاد جو روانی بر علیه نظام هستند و زندان‌ها نیز هر چند وقت یک‌بار مورد هجوم اظهارات کذب این افراد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بند مورد نظر یکی از بندهای بسیار پاک در زندان مرکزی ارومیه است و با توجه به بازسازی‌های اخیر، علاوه بر زیباسازی این محیط که زندانیان جرایم مالی در آن نگهداری می‌شوند ، از لحاظ افزایش تعداد حمام و دستشویی هم مورد توجه ویژه قرار گرفته و مجهز است.

اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان‌های کشور در سال ۱۳۶۴ و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان‌ها، در این استان تشکیل شد.

این اداره‌کل دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه