ارسال به دیگران پرینت

یک عضو فراکسیون ولایی

کنترل تورم و ثبات قیمت‌ها در اولویت کار مجلس یازدهم باشد

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش درآمد مردم، ثبات اقتصادی، حفظ ارزش پول ملی و کاهش تورم و نرخ بیکاری و تقویت مراودات بین المللی انتطاراتی است که نسبت به مجلس یازدهم ایجاد شده است.

کنترل تورم و ثبات قیمت‌ها در اولویت کار مجلس یازدهم باشد

اسدالله قره‌خانی درباره انتظارات از مجلس یازدهم، بیان کرد:

اولویت های مجلس را باید از نگاه مردم و مطالبات آنان دید. امروز مردم نسبت به ثبات اقتصادی اطمینان ندارند و نمی توانند زندگی خود را تنظیم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه «مجلس دهم در زمینه ثبات اقتصادی تلاش زیادی کرد اما برخی از تحولات، معادلات را برهم زد» اظهار کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس آتی مباحث گرانی، تورم، بیکاری، رکود و عدم ثبات اقتصادی را در اولویت خود قرار دهند. نمایندگان با تبلیغات انتخاباتی خود این انتظار را در مردم ایجاد کردند و مجلس یازدهم باید این انتظار را برآورده کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: امروز انتظارات از مجلس بالا رفته است. افزایش درآمد مردم، ثبات اقتصادی، حفظ ارزش پول ملی و کاهش تورم و نرخ بیکاری و تقویت مراودات بین المللی انتطاراتی است که نسبت به مجلس ایجاد شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: اینکه با افزایش مالیات، درآمد کشور را افزایش داده و آن را به بخش دیگری تزریق کنیم خود مشکل زا است. افزایش مالیات برای تولیدکنندگان و افرادی که کارهای خدماتی انجام می دهند توجیهی ندارد بلکه خود می‌تواند باعث تعطیلی کارگاه ها و بیکار شدن گروهی شود.

قره خانی در پایان تصریح کرد: از سوی دیگر عمده کاندیداهای مجلس آتی در تبلیغات خود شعار خودداری از دریافت حقوق های نجومی دادند. اکنون خیلی از افراد منتظر هستند تا ببینند نمایندگان در چه خانه هایی ساکن خواهند شد و بر چه ماشین هایی سوار می شوند. امیدواریم نمایندگان به شعارهایی که در ایام تبلیغات انتخابات سردادند پایبند بوده و با مردم شفاف باشند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه