ارسال به دیگران پرینت

ابتلای یک اسقف واتیکان به کرونا

| رسانه‌های ایتالیا از ابتلای یک اسقف ساکن در مقر پاپ در واتیکان به ویروس کرونا خبر دادند.

ابتلای یک اسقف واتیکان به کرونا

رسانه‌های ایتالیا روز گذشته -چهارشنبه- اعلام کردند

یک اسقف ساکن در مقر پاپ در واتیکان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که اسقف مذکور در دبیرخانه دولت واتیکان کار می‌کند و سال‌هاست که مقیم خانه مقدس «مارتا»، آپارتمان محل سکونت پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، بوده است.

این اسقف به بیمارستان منتقل و ساختمان محل حضور او پاکسازی و ضدعفونی شده است. 

بر این اساس، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه واتیکان به پنج نفر افزایش یافته است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه