ارسال به دیگران پرینت

تردد خودرو در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر اصفهان ممنوع است

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای اصفهان گفت: بر اساس مصوبه امشب این ستاد تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر اصفهان ممنوع شده است.

تردد خودرو در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در شهر اصفهان ممنوع است

حجت الله غلامی چهارشنبه شب در حاشیه هیجدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود:

همچنین تعطیلی آرامستان ها، گلزارهای شهدا و پارکها و تفرجگاهها و مراکز اجتماع تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شده است.

وی اضافه کرد: چراغ های پارکهای سطح شهرها تا ساعت ۲۴ خاموش و بعد از آن  به خاطر مباحث امنیتی ۵۰ درصد آن خاموش خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا افزود: ورودی های استان تشدید می شود و پایش ورودی شمال شهر اصفهان نیز مانند ورودی جنوب در اختیار ارتش قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اکنون در ۱۴ ایستگاه اصلی و ۷۰ ایستگاه فرعی غربالگری انجام می شود، اظهارداشت: از ورود بخشی از غیر بومی ممانعت و مسافران به مبدا برگشت داده خواهند شد و اجازه داده نخواهد شد که موج سفرها استان را تحت تاثیر قرار دهد.

غلامی با اشاره به اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک در روز شنبه نهم فروردین ماه در اصفهان، افزود: در این رزمایش یگان های تابعه قرارگاه سید الشهدا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با بهره گیری از ظرفیت های خود به ضدعفونی و گندزدایی و غرباگری شهرها خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در کنار این رزمایش نیروهای بسیج و انتظامی در سطح شهر به منظور کنترل و ایجاد آمادگی در خصوص روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین با راهبرد شعار در خانه بمانیم حضور فعال خواهند داشت.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به زمان کوچ عشایر در ۲۵ فروردین هر سال ادامه داد: امسال بر اساس تمهیدات پیش بینی شده تلاش می کنیم با هماهنگی استان های مبدا تاخیری در زمان کوچ بوجود آید.

وی اضافه کرد: همچنین غربالگری و ضد عفونی در مبدا و همچنین در ۱۲ گلوگاه ورودی به استان انجام خواهد شد و این افراد در موقعیت های خاصی بدون تمام سا شهرها مستقر خواهند شد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه