ارسال به دیگران پرینت

پمپ بنزین شهر فیروزکوه پلمب شد

پمب بنزین شهر فیروزکوه از عصر دیروز (سه شنبه) تا اطلاع ثانوی به علت عدم رعایت توصیه های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به دستور دادستان این شهرستان پلمب شد.

پمپ بنزین شهر فیروزکوه پلمب شد

حمید بنی اسدی، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه فیروزکوه روز چهارشنبه  اظهار داشت:

 

دادستان شهرستان فیروزکوه دستور پلمب جایگاه سوخت این شهر را به دلیل بی توجهی به ابلاغیه منع سوختگیری توسط رانندگان در راستای صیانت از سلامت مردم صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پمپ بنزین ها اماکن آلوده ای هستند که می تواند در شیوع ویروس کرونا تاثیرگذار باشند و تصویب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اینکه سوختگیری در پمب بنزین ها باید توسط اپراتورها انجام شود، این ابلاغیه به تمام جایگاه های سوخت شهرستان فیروزکوه نیز ارسال شده بود.

به گفته وی، شهرستان فیروزکوه دارای سه جایگاه سوخت نمرود، زیتون و فیروزکوه است.

0فیروزکوه وسیع ترین شهرستان استان تهران دارای دو ۲ شهر فیروزکوه و ارجمند با ۵۶ روستا و جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت قرار دارد. این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت؛ از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید.

تا کنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید.

مردم حتماً برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیانشان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه