ارسال به دیگران پرینت

کشف ۲۱ میلیون آمپول نیروزای تقلبی در رودهن

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف مقادیر زیادی مواد نیروزا برای ورزش بدنسازی در رودهن با ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۲۱ میلیون آمپول نیروزای تقلبی در رودهن

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران امروز در حاشیه بازدید از کشف یک کارگاه تولید مواد نیروزا در رودهن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: همکاران ما در فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند و کلانتری رودهن با طی یک عملیات مشترک موفق به کشف یک کارگاه ساخت آمپول‌های نیروزا تقلب شدند.

وی ادامه داد: طی دستور قضایی که اخذ شد تعداد ۲۱ میلیون آمپول نیرو زا که آماده پخش به محل‌های خاص برای عرضه به مشتریان کشف شد.

عزیزی گفت: سه هزار قوطی مکمل ورزشی،  ۳ میلیون عدد قرص نیرو زا، یک میلیون عدد آمپول خالی و حدود هزار قوطی از مواد نیرو زا نیز در این کارگاه کشف شد که مجموع این کشفیات ارزش ریالی آن ۱۲ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: دو نفر در جریان این عملیات شناسایی و دستگیری شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: از باشگاه‌داران و جوانانی که در ورزش بدنسازی هستند درخواست داریم مواد نیرو‌زا را از محل‌های قانونی و داروخانه‌های معتبر دریافت کنند.

عزیزی اضافه کرد: تمام موادی که در این عملیات کشف شده و به عنوان آمپول فروخته می‌شد، روغن زیتون و مدادی است که برای بدن ضرر داشته است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: از همه مردم خوب منطقه که اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دادند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برخورد قاطع پلیس با افرادی که بخواهند سلامت مردم را به خطر بیاندازد ادامه خواهد داشت.

 

منبع : فارس
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه