ارسال به دیگران پرینت

رهبر انصارالله یمن: رژیم سعودی و امارات بازیچه دست آمریکا هستند

سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن به مناسبت روز شهید سخنرانی کرد.

رهبر انصارالله یمن: رژیم سعودی و امارات بازیچه دست آمریکا هستند

سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن امروز شنبه (یک فروردین) به مناسبت روز شهید (شهادت حسین بدرالدین، رهبر سابق انصار الله) سخنرانی کرد.

وی گفت شهید بدر الدین که سال ۲۰۰۴ در حمله ارتش علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن شهید شد، شهید قرآنی بود و همواره مواضع ضد استکباری داشت.

وی تصریح کرد: دیکتاتور‌ها در کشور‌های اسلامی از جمله یمن، این کشور‌ها را از منابع قدرت تهی کرده و ثروت‌های آن‌ها را به تاراج برده‌اند و به همین دلیل، ما امروز در برابر حملات و هجمه‌های آمریکا ضعیف شده‌ایم.

سید عبدالملک الحوثی از اینکه برخی از کشور‌های اسلامی در برابر سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده، انتقاد کرد و گفت در این بین نیز برخی دیگر نیز از آن‌ها اطلاعت کرده و طرح‌های ضد اسلامی آن‌ها را اجرا می‌کنند.

او از امت اسلامی خواست برای مقابله با استکبار جهانی و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها به صورت بیانیه اکتفا نکنند بلکه اقدام علمی فراگیری داشته باشند به گونه‌ای که بتواند امت اسلامی را از وضعیت کنونی‌اش که مورد نظر دشمنان آن است، خارج کند.

سید عبدالملک افزود: قرآن مسلمان‌ها را به مقاومت و استقامت دعوت می‌کند؛ کسی که گزینه قرآن را در برابر دشمنان اسلام انتخاب کند، نتیجه آن پیروزی است، ولی گزینه دوستی با دشمن عاقبتی جز شکست و خسران ندارد و و عواقب بدی در انتظار حامیان و مروجان این گزینه است.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا هم‌اکنون سیاست‌هایی در ضدیت با موضع قرآنی اتخاذ کرده است و این سیاست‌ها به شکل واضحی در کشور‌های عربی و اسلامی متجلی است.

وی تاکید کرد: «اوضاع عراق و سوریه، دشمنی شدید با حزب الله در لبنان، توطئه علیه ملت فلسطین و اتخاذ مواضع منفی در برابر جنبش‌های مقاومت در فلسطین از جمله موارد تجلی سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه است».

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: «رژیم سعودی این روز‌ها رهبران حماس و شخصیت‌های نزدیک به آن را بازداشت و محاکمه می‌کند. برای اینکه این افراد به دنبال آزادی قدس و فلسطین بوده و با اسرائیل دشمن هستند. آزادسازی قدس و مقدسات اسلامی امروزه در چشم سران رژیم سعودی محکوم بوده و جنایت تلقی می‌شود».

وی با بیان اینکه «رژیم‌های سعودی و اماراتی» چیزی جز بازیچه دستان آمریکا نیستند، تأکید کرد حمله به یمن طی سال‌ها گذشته با این هدف صورت گرفت که مردم یمن زیر سلطه و یوغ این دو رژیم و بعد از آن، نظام آمریکا بروند.

رهبر انصارالله در باره نقشه‌های استکبار جهانی علیه جهان اسلام هشدار داد و گفت: «خطر آمریکا و اسرائیل بر امت اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود. این خطر به اشکال مختلف از تحریم اقتصادی گرفته تا راه اندازی جنگ تجلی یافته است».

او به شیوع کرونا در کشور‌ها اشاره کرد و گفت این ویروس یک تهدید و خطر جهانی است و یمنی‌ها نمی‌توانند در این باره بی‌تفاوت باشند؛ چرا که این خطر، یمن را نیز تهدید می‌کند.

سید بدرالدین الحوثی گفت دلایل متعددی می‌تواند منجر به شیوع وبا و بیماری‌های واگیر در جهان شود. برخی کشور‌ها با دستکاری و تولید ویرس، از آن‌ها در برابر دشمنان خود استفاد می‌کنند. آمریکا و برخی کشور‌ها آزمایشگاه بزرگی دارند که می‌توانند در آنجا ویروس‌های مهلک علیه انسان‌ها تولید می‌کنند.

وی افزود: آمریکا سابقه استفاده از این گونه ویروس در کارنامه غیرانسانی خود دارد و پیشتر از آن علیه سرخپوست‌ها استفاده کرده است. کشور‌های استعمارگر از جمله ایالات متحده آمریکا باید در وهله اول مسئول انتشار کرونا در جهان باشند. آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و دوستان آن‌ها هیچ ترسی از اینکه از ویروس‌هایی مانند کرونا، تسلیحات ویرانگر و ممنوعه علیه بشریت استفاده کنند، ندارند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جعفر آقا ارسالی در

      عربستان سعودی ذلیل و امارات خودشان دوست دارن ذلیل و گاو شیرده ترامپ باشن.چون ترسو و بی غیرتمند و بویی از غیرت اسلامی ندارند.فقط اسم مسلمانی را با خود دارند.خدا روز به روز ذلیل تر و ضعیف ترشون میکنه.چون خون مسلمانان بی گناه را میریزند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه