ارسال به دیگران پرینت

قرنطینه فوق‌لاکچری کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در سرزمین مادری اش در حال استراحت و البته تمرین است.

قرنطینه فوق‌لاکچری کریس رونالدو

قبل از شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا بود که کریستیانو رونالدو برای ملاقات با مادرش که دچار عارضه مغزی شده بود، به مادیرا در پرتغال سفر کرد. البته در آن مقطع ستاره پرتغالی تصور نمی کرد این سفر اینقدر طولانی باشد، اما حالا او در خانه مجلل خود در پرتغال در شرایط قرنطینه قرار داشته و در حال سپری کردن روزهای آرامی در کناری خانواده اش است.

نامزد کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگز تصاویری از این بازیکن در کنار فرزندانش در ویلای مجلل او در مادریرا منتشر کرده است. این خانه لوکس دارای دو استخر یکی در پشت بام، دو سالن بدنسازی و حتی یک زمین فوتبال بوده و در این روزهای سخت تمام شرایط را برای آرامش کریستیانو رونالدو فراهم کرده است.

ستاره پرتغالی چندی قبل با انتشار بیانیه ای ضمن درخواست از هوادارانش برای ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی اعلام کرد فعلا قصدی برای بازگشت به ایتالیا نداشته و تا عادی شدن شرایط در مادریرا ماندنی خواهد بود. تا به حال دو همبازی کریستیانو رونالدو در یوونتوس مبتلا به کرونا شده اند. چندی قبل اعلام شد دنیله روگانی کرونا گرفته و چند روز پیش نیز تست بلیز ماتوئیدی مثبت اعلام شد. به همین دلیل بازیکنان یوونتوس در حالت قرنطینه قرار دارند و کریستیانو رونالدو نیز از این قاعده مستثنی نیست. فوتبال در ایتالیا حداقل تا تاریخ سوم آوریل به حالت قرنطینه درآمده و مشخص نیست رونالدو تا چه زمان قصد دارد در سرزمین مادرش اش باقی بماند.

 

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه