سفیر ایران در چین خبر داد:
چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا آماده ارسال به ایران است
| سفیر ایران در چین از ارسال چند محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا ظرف ساعات آینده از پکن، گوانگجو و شانگهای به ایران خبر داد.
«محمد کشاورززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (جمعه) در توئیتی با انتشار تصاویری از محموله تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا نوشت: «با تلاش بی وقفه همکارانم در سفارت موفق شدیم همزمان با عید نوروز با یک هواپیمای باری ۱۴.۵ تن تجهیزات پزشکی به ایران ارسال کنیم.»
او افزود: «ساعاتی دیگر دومین هواپیما به همین مقدار عازم ایران خواهد شد. از سرکنسولگریهای ایران در گوانجو و شانگهای نیز امشب چندین محموله به کشورمان ارسال میشود.»
دیدگاه تان را بنویسید