ارسال به دیگران پرینت

نخستین فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه وبویراحمد ثبت شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با مثبت اعلام شدن تست ابتلای یکی از بیماران فوت شده در کهگیلویه و بویراحمد نخستین فوتی کرونایی پس از سه هفته از ورود این بیماری به کشور در این استان به ثبت رسید.

نخستین فوتی ناشی از کرونا در کهگیلویه وبویراحمد ثبت شد

پرویز یزدانپناه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این بیمار که مردی ۶۸ ساله بود از چند روز پیش برای انجام عمل جراحی به یکی از بیمارستان های یاسوج مراجعه و بستری شد.

وی تصریح کرد: حال عمومی این بیمار با وجود تلاش کادر درمانی روز به روز به وخامت می رفت و سرانجام درگذشت.

یزدان پنا ادامه داد: با توجه به تست انجام شده از این شخص متوفی و ارسال آن به مرکز مشخص شد که علت فوت ناشی از بیماری کرونا بوده است.

وی اظهار داشت: امروز عصر نتیجه تست این شخص فوت شده به دانشگا علوم پزشکی استان اعلام شد.

 یزدانپناه با تاکید بر اینکه شیب ابتلا به بیماری کرونا در استان رو به افزایش و نگران کننده است، افزود: با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیر ضرور بویژه ظرف دو هفته آینده و قطع زنجیره این بیماری احتمال کاهش مبتلایان وجود دارد.

وی ابراز داشت: در صورت رعایت نکردن و بی توجهی به تذکرات و هشدارهای بهداشتی و انجام سفرهای نوروزی بدون شک بیماری تا چند ماه آینده میهمان استان خواهد بود.

امار مبتلایان قطعی به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تا ظهر امروز ۶۰ نفر اعلام شد.

 تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه