ارسال به دیگران پرینت

ارسال دومین محموله کمک‌های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا

تجهیزات پزشکی ضروری و مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا از سوی کشور فرانسه به ستاد مقابله با بیماری کرونا اهدا شد.

ارسال دومین محموله کمک‌های اهدایی از فرانسه برای مقابله با کرونا

به گزارش روز پنجشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین محموله کمک‌های تجهیزات پزشکی برای مقابله و درمان بیماران مبتلا به کرونا از سوی کشور فرانسه با پرواز ایران ایر و برای توزیع در بیمارستان‌های سطح شهر تهران به ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران اهدا شد.

با تلاش اتاق همکاری‌های علمی پزشکی ایران و فرانسه و پیگیری‌های پزشکان ایرانی مقیم فرانسه ٦پالت تجهیزات پزشکی به حجم ١٢ متر مکعب برای مقابله با اپیدمی بیماری ویروس کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ستاد مقابله با بیماری کرونا شد.

این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه اکوگراف و مانیتورها و سرنگ تزریق برقی و سایر اقلام ضروری نظیر، لباس و ماسک برای استفاده در بیمارستان‌هاست.

این تجهیزات به سفارش دکتر فلورانس وبر معاون بین الملل ApHp  مرکز پزشکی بیمارستانی و دانشگاهی کشور فرانسه برای حمایت از فعالیت‌های بهداشتی و درمانی و همکاری نزدیک با ایران، دانشگاه‌های علوم پزشکی و کمک به رفع مشکل بیماران covid۱۹ ارسال شده است.

این محموله دومین محموله اهدایی کشور فرانسه است. نخستین محموله نیز چندی پیش توسط سفیر فرانسه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه