ارسال به دیگران پرینت

روزهای قرنطینه را با این بازی‌های کامپیوتری بگذرانید

با شیوع ویروس کرونا این روزها را باید در خانه سپری کنیم و برای سر نرفتن حوصله‌تان بهترین راه انجام بازی‌های کامپیوتری است. قصد داریم چند بازی جذاب و هیجان انگیز را برای روزهای کرونایی به شما پیشنهاد کنیم.

روزهای قرنطینه را با این بازی‌های کامپیوتری بگذرانید

روزهای قرنطینه و در خانه ماندن صبر و حوصله می‌خواهد، باید روزها را به گونه‌ای زندگی کرد که لذت‌بخش‌تر باشند. روزهایی که باید از دریچه تلفن‌های همراه، فضای مجازی و تلویزیون دنیا را تماشا کرد. در این روزها بازی‌های کامپیوتری که به خوبی می‌توانند ما را همراه خود ببرند، راهی مطلوب برای تحمل‌پذیر کردن قرنطینه است. قصد داریم چند بازی کامپیوتری شاخص و جذاب به شما معرفی کنیم تا حوصله‌تان در روز های قرنطینه سر نرود.

Sea Of Solitude: بازی کشف حقیقت

اگر شناگر خوبی هستید یا به غواصی علاقه دارید بازی Sea of Solitude را اگر شده برای یک بار امتحان کنید. شخصیت این بازی زنی است که با موجودات و هیولاهای دریایی مرموز روبه‌رو می‌شود. رمزگشایی این بازی با شناخت شهر آب‌گرفته و موجودات دریایی درون آن است تا بتوانید چالش های پیش‌رویتان را حل کنید. جدای از هیجان این بازی، کشف شهرزیرزمینی آب گرفته مبارزه‌ی همیشگی نور و تاریکی در جریان است کشفی که برای پیدا کردن معنای انسان بودن است. برای برنده شدن نام شخصیت بازی که "کی" است تنها باید او را به سمت نور و روشنایی هدایت کنید.

 

FINAL FANTASY XIV Heavensward: برای بلند پروازها

اگر از طرفداران سریال بازی تاج و تخت بوده‌اید برای شروع بازی FINAL FANTASY XIV Heavensward   تردید نکنید. جنگجویان نور با سپاه تاریکی نبرد را آغاز می‌کنند تا در نبردی هزارساله با اژدهای Dravanian   رازهای باستانی و فراموش شده را آشکار کنند. این بازی به شما امکان می‌دهد که شخصیت مورد علاقه خود را طراحی کنید و با آن ماجراجویی را شروع کنید. در نسخه جدید این بازی پرواز بر بلندی‌ کوه‌ها، جادوهای جدید، معجون‌های اسرارآمیز و سواره نظام افسانه‌ای گارد پادشاهی Baron اضافه شده‌است.

 

Dota ۲: دسته جمعی بازی کنید

بازی‌های جمعی آنلاین سبکی جدید از بازی‌ها است که می‌توان نوعی از زندگی جمعی آنلاین را تجربه کرد.  بازی‌  Dota ۲یک بازی استراتژیک است و قبا از این که به صورت بازی منتشر شود یکی از نقشه‌های بازی  Warcraft بود. این بازی ۱۰۴ قهرمان دارد که در سه دسته جادو، سرعت و قدرت رقابت شکل می‌گیرد. ۲ تیم ۵ نفره با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود وارد بازی می‌شوند و به صورت گروهی با گروه مقابل مبارزه می‌کنند. آیتم‌ها و جادوها جز عناصر اصلی بازی هستند که بازیکنان باید با آنها آشنا باشند. بازی Dota ۲که توسط valve منتشر شده قابلت بازی بصورت تکن‌فره و چند نفره را به صورت آنلاین دارد.

 

Black Mesa: رمزگشایی کن

فرار کن، فکر کن، شلیک کن و رمز را پیدا کن. خلاصه بازی Black Mesa  همین جمله‌ها است. با این بازی می‌توانید سفری هیجانی را شروع کنید و موسیقی و صداگذاری به شما کمک می‌کند تا سفر را واقعی‌تر تجربه کنید. این بازی اکشن و ماجرایی توسط Crowbar Collective طراحی و ساخته شده است. سفارش‌دهی، سلاح‌های مختلف و امکان طراحی نقشه این بازی را ویژه کرده و می‌توانید آن را به صورت جمعی بازی کنید.

 

اوبرا دین را به خانه برگردانید

بازی Return of the Obra Dinn در سال ۱۸۰۲ شروع می‌شود. این بازی سفری به تاریخ است تا "اوبرا دین" کشتی تجاری لندن پیدا شود. این کشتی از لندن با بیش از ۲۰۰ تن کالا سفر خود را به سمت شرق آغاز می‌کند و در مسیر گم می‌شود. ۵ سال بعد "ابرا دین" بدون خدمه و بادبان‌های شکسته به بندر Falmouth می‌رسد. محقق بیمه برای تعیین میزان خسارت به کشتی وارد می‌شود و همین ورود آغاز یک ماجراجویی پر رمز و راز است.

 

Halo: Reach: مهاجمان فضایی

برخلاف بسیاری از بازی‌های کامپیوتری که در زمان گذشته و روی زمین شکل می‌گیرند، بازی Halo: Reach در آینده و سیاره‌ای دیگر شروع می‌شود. انسان‌های آینده در سال ۲۵۵۲ مورد حمله فضایی‌ها قرار می‌گیرند و برای زنده ماندن تنها راهی که وجود دارد دفاع کردن و جنگیدن با آن‌ها است و شما در این بازی سربازی به نام Noble ۶  هستید که مدافع زمین و نوع بشر هستید. این بازی فرصت دیگری برای معرفی Covenant یا همان مهاجمان فضایی است. بعد از شروع این بازی این حس به شما دست می‌دهد که سال‌ها از جنگ میان فضایی‌ها و زمینی‌ها گذشته و مهاجمان بیگانه، موجوداتی ترسناک‌ هستند که هنوز با قدرت به فکر نابودی زمین هستند.

 

Satisfactory را مهندسان بازی کنند

Satisfactory یک بازی جهان باز ( open world ) است و با شعار به FICSIT خوش آمدید! شروع می‌شود. FICSIT  یک کمپانی در زمینه تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های جدید است و شما در جایگاه شغلی یک مهندس، عضو پروژه جدید شرکت هستید و به سیاره‌های مختلف فرستاده می‌شوید. در این بازی شما باید کارخانه را بسازید، آن را گسترش دهید و با سفر به سیاره‌های مختلف به کشف جهان مشغول شوید. در این مسیر خطرهایی وجود دارد که نیاز به محافظ دارید تا پیش از حذف شدن از جهان بازی دنیای جدید را کشف کنید.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه