ارسال به دیگران پرینت

به دلیل دورکاری در دوره شیوع کرونا

براساس گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار کمیسیون بورس و اوراق بهادار سال 2018 آمریکا، متوسط سالانه حقوق کارمندان میانی فیس‌بوک حدود 228 هزار و 651 دلار بوده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار

به دلیل دورکاری در دوره شیوع کرونا

کمپانی "فیس بوک" به 45 هزار کارمند رسمی خود در سراسر جهان در  دوران شیوع کرونا 1000 دلار کمک هزینه می‌دهد.

 به نقل  سی‌ان‌ان،  این مبلغ به کارمندان تمام وقت اختصاص می‌یابد که در دوران شیوع کرونا دورکاری می‌کنند. آنها از این مبلغ برای تهیه تجهیزات دفتر خانگی یا هزینه‌های اضافی مراقبت از کارمندان بهره خواهند برد.

این شرکت در اوایل ماه جاری اعلام کرد: با وجود کاهش ساعات کاری نگهبانان یا کارمندان کافه تریا، حقوق  آنها کم نشده و همانند همیشه پرداحت خواهد شد.

فیس‌ک در دوره شیوع کرونا به کارمندان خود پاداش می‌دهد/ عکس: ایندیا پست

مارک زاکربرگ موسس فیس بوک

براساس گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار سال 2018 آمریکا، متوسط سالانه حقوق کارمندان میانی فیس‌بوک حدود 228 هزار و 651 دلار بوده است.

شرکت‌های بزرگ فناوری همزمان با گسترش ویروس کرونا در حال عملیاتی کردن دور کاری کارمندان خود هستند. در هفته گذشته کمپانی بزرگ توییتر کار از خانه را برای تمام نیروهای خود در سراسر جهان الزامی کرد. گوگل معروف نیز از کارمندانش در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا و خاورمیانه خواست تا دورکار شوند. فیس‌بوک و آمازون کار از خانه را الزامی نکرده‌اند اما از کارمندان خود خواسته‌اند در صورت امکان شرایط از راه دور کار کنند.

"شرلی سندبرگ" مدیر اجرایی فیس‌بوک اعلام کرد: شرکت 100 میلون دلار دیگر را برای کمک به مشاغل کوچک در 30 کشور ویروس زده  اختصاص می‌دهد که در طول شیوع کرونا آسیب دیده‌اند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه