ارسال به دیگران پرینت

بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد

بخشی از مطالبات اعضای تیم و بازیکنان تیم پرسپولیس امروز پنجشنبه پرداخت شد.

بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه که هفته گذشته ضمن پرداخت نزدیک به ۱۰ درصد قراردادها میزان دریافتی سرخ‌ها را به بیش از ۲۰ درصد رسانده بود، طبق قولی که به سرخ‌ها داد، پرداختی آنها را با دریافت مبالغی از یکی از حامیان مالی جدید به ۳۰ درصد رساند.

«حسین قدوسی» مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه اظهار کرد: انصاری فرد شب قبل از بازی و صبح روز بازی با صنعت نفت آبادان به «افشین پیروانی» مدیر تیم اعلام داشت که روز بازی و به منظور حفظ تمرکز تیم ، پرداختی نخواهیم داشت اما با اطمینان به تیم اعلام می‌کنیم که منابع مالی تامین شده و با طی روال اداری بخش دیگری از قراردادها طبق تعهدات و قراردادها روز پنج شنبه به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس امروز هشت و نیم درصد از قراردادها پرداخت شد و دریافتی سرخ‌ها طبق قول و قرارها بین مدیریت و اعضای تیم به ۳۰ درصد رسید.

قدوسی تصریح کرد: برخی از اعضای کادر فنی خارجی تیم هم مبالغی را نقدی دریافت کرده‌اند. به رادوشوویچ، جونیور و بشاررسن هم از طریق مدیر تیم اعلام شده است که برای حضور در باشگاه بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

با توجه به اعلام باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان، پیش از این که بازیکنان پرسپولیس بابت مشکلات مالی گلایه‌هایی داشتند که طبق اعلام مدیریت بخشی از مطالبات امروز پرداخت شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه