ارسال به دیگران پرینت

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس:

چهارشنبه آخر سال در پردیس بدون حادثه سپری شد

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با اشاره به همکاری شهروندان پردیسی در خصوص توجه به هشدارهای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: چهارشنبه آخر سال در پردیس بدون حادثه سپری شد.

چهارشنبه آخر سال در پردیس بدون حادثه سپری شد

مهدی درفکی در گفتگو  در خصوص چهارشنبه آخر سال در پردیس اظهار داشت: به یاری خدا و همکاری خوب شهروندان در شهر پردیس هیچ موردی از آتش سوزی و خطرات ناشی از مواد محترقه نداشتیم و نسبت به سال گذشته یک رشد ۴۵ درصدی در خصوص آرامش شب چهارشنبه سوری را رقم زدیم.

وی گفت: حدوداً از یک ماه گذشته مأموران آتش نشانی جهت آموزش افراد و جلوگیری از خطرات احتمالی در شب چهارشنبه سوری، آموزش‌های لازم را در سطح شهر محله به محله و بلوک به بلوک به ساکنین داده بودند و امشب نیز مأموران آتش نشانی با لباس شخصی جهت ارتباط بهتر و دوستانه تر در شهر و با خودرو در حال گشت زنی بودند تا اگر اتفاقی افتاد فوراً اقدامات اطفا حریق صورت گیرد.

درفکی بیان کرد: خوشبختانه شهروندان پردیسی با توجه به پیشگیری از شیوع کرونا به هشدارها توجه کرده‌اند و بعضاً هم در فضای باز با آرامش اقدام به روشن کردن آتش مختصری کردند و مأموران آتش نشانی با مشاهده شهروندان به نزد انان رفته و با کمال احترام آموزش‌ها را جهت جلوگیری از حریق به آنان متذکر شده و شهروندان نهایت همکاری را داشتند و این گونه پردیس چهارشنبه آخر سال را بدون حادثه سپری کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه