ارسال به دیگران پرینت

قائم مقام وزیر بهداشت: انجام غربال‌گری برای تک‌تک مردم

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: با استفاده از نیروهای دستگاه‌های اجرایی و به‌خصوص بسیج و سپاه طرح غربال‌گری و شکست کرونا برای تک تک مردم انجام می‌شود. از مردم درخواست می‌شود تا تماس‌های انجام شده با شماره 4030 را جوابگو بوده و سوالات پرسیده شده توسط نیروهای آموزش دیده این سامانه را پاسخ دهند.

قائم مقام وزیر بهداشت: انجام غربال‌گری برای تک‌تک مردم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ایرج حریرچی، شامگاه امروز در حاشیه جلسه کمیته پیشکری از کرونا ویروس در اردبیل، این استان را از لحاظ شیوع بیماری در سطح کشور متوسط ارزیابی کرد و گفت: کمک‌های مناسبی در جهت رفع کمبودها به بیمارستان‌های استان اردبیل انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از نیروهای دستگاه های اجرایی و به‌خصوص بسیج و سپاه طرح غربال‌گری و شکست کرونا برای تک تک مردم از طرق سامانه‌های اینترنتی سلامت و تلفنی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود تا تماس‌های انجام شده با شماره 4030 را جوابگو بوده و سوالات پرسیده شده توسط نیروهای آموزش دیده این سامانه را پاسخ دهند.

قائم مقام وزیر بهداشت بیان داشت: در صورت وجود موارد مشکوک در غربالگری تلفنی مراجعه حضوری انجام شده و مشکلات موجود حل خواهد شد.

حریرچی در خصوص تلفات و صدمات ناشی از مصرف خوراکی الکل صنعتی نیز گفت: متاسفانه در بعضی استان‌ها میزان مرگ و میر مصرف الکل تقلبی مشابه یا بیشتر از کرونا شده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه