تصویری از حضور اسحاق جهانگیری در جلسه هئیت دولت پس از منفی شدن تست ابتلا به کرونا
| معاون اول رئیس جمهور امروز در جلسه هئیت دولت حضور یافت.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که از روز شنبه مورخ ٩٨/١٢/١٠ با مشاهده آثار سرماخوردگی و با معاینه پزشک به استراحت و درمان در منزل توصیه شد، پس از دو هفته با انجام تست کرونا و منفی شدن آن با بهبودی کامل امروز در جلسه هئیت دولت حضور یافت.


دیدگاه تان را بنویسید