ارسال به دیگران پرینت

در گفت وگو با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان؛

ظریف: تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانعی مهم بر سر راه مبارزه با کروناست

وزیر امور خارجه تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا را مانعی مهم بر سر راه مبارزه ایران با ویروس خطرناک کرونا خواند و تاکید کرد: ایران و جهان این مرحله سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

ظریف: تحریم‌های ظالمانه آمریکا مانعی مهم بر سر راه مبارزه با کروناست

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف و المار ممدیارف وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بعد از ظهر امروز - یکشنبه - در گفت وگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها رایزنی و تبادل نظر کردند.

 وزیر امور خارجه در این گفت وگو ضمن قدردانی از کمک‌های دولت و ملت جمهوری آذربایجان، تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا را مانعی مهم بر سر راه مبارزه کشورمان با این ویروس خطرناک خواند و یادآوری کرد ایران و جهان این مرحله سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

 از زمان شیوع کرونا در ایران محمد جواد ظریف رایزنی‌های گسترده‌ای هم از طریق گفت و گوهای تلفنی و هم با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای برای تبیین شرایط ایران برای کشورهای مختلف داشته است.

امروز هم دستیاران وزیر امور خارجه در دیدارهای جداگانه با سفرا و نمایندگی‌های مقیم ایران نامه‌های محمد جواد ظریف به وزیران خارجه کشورهای مختلف در خصوص کارزار ایران با  کرونا و تاثیر تحریم‌های ظالمانه‌آمریکا در این کارزار با تحویل دیپلماتهای مقیم تهران کردند. 

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه