ارسال به دیگران پرینت

حناچی درباره چهارشنبه سوری: با شهروندان قرار گذاشتیم تردد غیرضرور نکنند

حناچی اعلام کرد میادین میوه و تره بار و بخش سوپر مارکت فروشگاه‌ها به غیر از روز سال تحویل، باز است و مانند هر سال به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز خدمات‌رسانی می‌کنند.

حناچی درباره چهارشنبه سوری: با شهروندان قرار گذاشتیم تردد غیرضرور نکنند

پیروز حناچی شهردار تهران روز یکشنبه ۲۵ اسفند در حاشیه دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران از شهروندان تهرانی درخواست کرد همکاری لازم را با مسئولین شهری در خصوص چهارشنبه آخر سال داشته باشند و گفت: عدم همکاری شهروندان در چهارشنبه آخر سال باعث تردد بی مورد در سطح شهر می‌شود و این برخلاف قرارهایی است که برای عدم حضور مردم در سطح شهر گذاشته شده است.

وی با اشاره به باز بودن میادین میوه و تره بار و بخش سوپر مارکت فروشگاه‌ها به غیر از روز سال تحویل، اضافه کرد: روز اول فررودین ماه ممکن است ما یک روز تعطیلی داشته باشیم، این مراکز به عنوان مراکز توزیع اقلام مورد نیاز شهروندان پذیرفته شده و تعطیل نخواهند شد و مانند هر سال به شهروندان در ایام تعطیلات نوروز خدمات رسانی می‌کنند.

حناچی با اشاره به بازدیدی که از چند میدان میوه و تره بار و فروشگاه شهروند داشته است، گفت: سرویس رسانی در این مراکز به خوبی انجام می‌شد، اگر مردم در خانه حاضر باشند این شبکه وظیفه سرویس رسانی لازم به مردم را دارد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه