ارسال به دیگران پرینت

تسلیت رئیس مجلس به مناسبت درگذشت دکتر زرگر

| رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت دکتر موسی زرگر نماینده ادوار مجلس را تسلیت گفت.

تسلیت رئیس مجلس به مناسبت درگذشت دکتر زرگر

متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم‌

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب آقای دکتر موسی زرگر نماینده ادوار اول دوم و پنجم مجلس شورای اسلامی و دومین وزیر بهداری و بهزیستی کشور موجب تالم و تأثر گردید.

ایشان چهره ماندگار پزشکی ایران و از خدمتگزاران دلسوز عرصه درمان و پژوهش‌های علمی در حوزه سلامت بودند که خدمات شایانی به هموطنان عرضه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه پزشکی و درمانی کشور، دوستان، خانواده معزز و بازماندگان محترم آن مرحوم، برای ایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه