ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان صمت استان بوشهر:

کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد.

کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد

سید حسین حسینی در گفتگو  گفت: تجار، کسبه و بازاریان در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تلاش و همکاری گسترده‌ای را داشته‌اند.

وی افزود: همکاری کسبه در راستای جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تأثیر گذار و مؤثر است و به دلیل اینکه سطح بازار و واحدهای صنفی محل تجمع جمعیت بوده و در صورت نیاز این موضوع باید استمرار یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: هدف از اقدام برخی از اصناف و بازاریان استان بوشهر از تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها عمل به مسئولیتی است که در قبال سلامتی جامعه دارند.

حسینی تصریح کرد: اصناف در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیت‌های خیر خواهانه و انسان‌دوستانه و … پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده‌اند، و هم اکنون در سنگر دیگری یاریگر هستند.

وی گفت: مردم به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند و ذخیره سازی به موقع کالاهایی همچون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه، شکر، برنج و غیره در سطح استان انجام شده و فروشگاه‌های منتخب کار توزیع را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از متصدیان فروشگاه‌هایی که کالاهای اساسی و تأثیر گذار در سبد خانوار مردم را توزیع می‌کنند خواست: تمامی اقدامات بهداشتی در راستای جلوگیری از ویروس کرونا را جهت سلامت مردم به‌طور دقیق رعایت کنند.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه