ارسال به دیگران پرینت

تاکسی‌های خطی و گردشی به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند

شهردار اردبیل گفت: برای جلوگیری از شیوع سریع ویروس کرونا تاکسی‌های خطی و گردشی در اردبیل به طور مستمر و مداوم ضدعفونی می‌شوند.

تاکسی‌های خطی و گردشی به طور مستمر ضدعفونی می‌شوند

حمید لطف‌اللهیان ۲۲ اسفند اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس در اردبیل علاوه بر اینکه دستکش نیز بین رانندگان توزیع می‌شود، مراکز پرتجمع و پرتردد شهر به طور ۲۴ ساعته و به صورت مداوم ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توصیه می‌کنیم شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و رفت و آمدهای خود در اماکن عمومی را به حداقل برسانند، خاطرنشان کرد: خدمتگزاران شهروندان در شهرداری اردبیل به طور مداوم  با محلول های ضدعفونی و دستگاه پیشرفته فوگر اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی می‌کنند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: قطعا این بیماری و بحران روی داده مرتفع خواهد شد و امیدواریم شهروندان با رعایت نکات بهداشتی همواره مراقب سلامت خود و اطرافیانشان باشند.

لطف‌اللهیان گفت: ضدعفونی تنها برای مرتفع شدن این مشکل  کافی نیست و فقط به عنوان یک اقدام پیشگیرانه است وشهرداری اردبیل به طور جد و مسئولانه در کنار شهروندان است و شهروندان نیز بایستی با مشارکت خود و با پرهیز از ترددهای غیرضروری ما را همراهی کنند.

وی با تقدیر از از راننده تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در ارائه خدمات به شهروندان افزود: به منظور جلوگیری از بروز اتفاقی ناگوار تمامی خودروهای تاکسی به طور مستمر ضدعفونی شده و دستکش نیز بین رانندگان توزیع می‌شود.

شهردار اردبیل رانندگان را سفیران پیام‌های بهداشتی در سطح شهر دانست و بیان کرد: رانندگان ما همانطور که همیشه امانت‌دار مال شهروندان بودند در چنین شرایطی نیز امانت‌دار جانشان هستند تا هر چه سریعتر و در قالب یک مشارکت همگانی شاهد ریشه‌کنی این ویروس منحوس از سطح شهر و کشورمان باشیم.

لطف‌اللهیان گفت: اتوبوس‌های شهری شبانه در مراکز توقف ضدعفونی می‌شوند چرا که سلامت تک تک افراد شهر رسالت و هدف اصلی ما در شهرداری اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام امسال از برنامه‌های شهرداری است، اظهار کرد: در سالجاری علیرغم تمام تنگناهای مالی و شرایط اقتصادی پیچیده نزدیک به ۳۰۰ پروژه ریز و درشت افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: در بحث بهسازی معابر بیش از ۸۰ هزار تن اسفالت در سطح شهر تولید و توزیع  شد که در کنار آن افتتاح سه خیابان و چند میدان در اطراف شورابیل از شاخص‌ترین پروژه‌های سالجاری بود که توسط شهرداری با هدف توسعه و آبادانی شهر افتتاح شد.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه