ارسال به دیگران پرینت

واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده خودروهای عمومی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده آژانس، سرویس مدرسه، تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی، شهرهای فاقد جایگاه گاز و تاکسی‌های اینترانتی با جمع حدود ۳۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

واریز معوقات سهمیه اعتباری سوخت ۲۷۳ هزار راننده خودروهای عمومی

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: مابه‌التفاوت ریالی تمامی معوقات سهمیه اعتباری سوخت  ۲۷۳ هزار راننده آژانس، سرویس مدرسه، تاکسی‌های ویژه و فرودگاهی، شهرهای فاقد جایگاه گاز و تاکسی‌های اینترانتی ۲۱ اسفند به حسابشان واریز گردید.

وی افزود: برخی از رانندگان فوق به دلیل برخی از استعلامات و مغایرت‌های اطلاعات، مشکلاتی برای سهمیه سوختشان ایجاد شد که پس از رفع این مشکلات، تمامی معوقات سهمیه اعتباری به حسابشان واریز شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تصریح کرد: اطلاعات ارسال شده نیاز به استعلامات لازم از خود شخص و خودرو داشت تا اصالت خودرو مشخص شود که آیا خودرو از لحاظ مالکیت دچار مشکل است یا نه. برخی از رانندگان استعلاماتشان مشکلی نداشت و طی سه ماه گذشته سهمیه سوخت خود را گرفته‌اند اما برخی از اطلاعات درست نبود و برای همین این سهمیه با تأخیر روبرو شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه