ارسال به دیگران پرینت

برای روزهای کرونایی؛ فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان را رایگان ببینید

گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

برای روزهای کرونایی؛ فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان را رایگان ببینید

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی و یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تعطیلی، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند.

این تولیدات هر کدام به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی www.omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

نخستین فیلمی که با انتخاب معاونت تولید کانون از روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح اکران می‌شود، «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یدالله صمدی و نویسندگی سیدمهدی شجاعی و بهزاد بهزادپور تولید سال ۱۳۸۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این فیلم داستان گروگان‌گیری است که در یک نشریه اتفاق می‌افتد ...

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به پیک امید کانون به پایگاه www.omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در دل دارم امید، #کانون امید، #پیک_امید و #برای_ حال_ خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت. پیک امید فعالیت داوطلبانه و جهادی مربیان کانون در شرایط بحران و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان است که در فضای مجازی دنبال می‌شود.

همچنین ارایه نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در سایت اینترنتی کانون از روز شنبه ۱۷ اسفند به مدت یک هفته و به صورت رایگان آغاز شده است.

در این زمینه هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب‌ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه