ارسال به دیگران پرینت

نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونا در قم

| نقاهتگاه ۸۰۰ تخت خوابی «یاوران مهدی» قم از روز یکشنبه ۱۸ اسفند، با پذیرش ترخیص شدگان مبتلا به کرونا آغاز به کار کرد. بهبود یافتگان و بیماران ترخیص شده از بیمارستان های قم که باید حداکثر به مدت ۱۴ روز برای عدم انتشار ویروس قرنطینه شوند در صورت تمایل و نبود مکان مناسب در منزل مسکونی خود به این مرکز مراجعه می‌کنند. و پس از بهبودی کامل و مرتفع شدن خطر انتقال ویروس به جمع خانوادگی خود بازمی‌گردند.

نقاهتگاه بهبود یافتگان کرونا در قم
منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه