ارسال به دیگران پرینت

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر لرستان برای مقابله با کرونا ویروس

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان آماده خدمت‌رسانی در ورودی‌های استان برای مقابله با کرونا ویروس است. صارم رضایی اظهار کرد: نوزدهم اسفندماه جلسه هماهنگی و همکاری در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس و تعامل بین بخشی جمعیت هلال‌احمر لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان برگزار شد.

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر لرستان برای مقابله با کرونا ویروس

وی به اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این جمعیت از صبح امروز با برپایی چادرهایی در ورودی شهرستان‌های کوهدشت دوراهی زانوگه، پل‌دختر از سمت استان خوزستان و دره شهر، الیگودرز از سمت استان اصفهان، اشترینان از سمت استان همدان، بروجرد از سمت استان مرکزی، دلفان از سمت کرمانشاه، ازنا از سمت استان مرکزی و کوهدشت از سمت ایلام و کرمانشاه، آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع این ویروس در راستای آموزش همگانی، اقدام به توزیع بروشورهایی در بین امدادگران لرستان و همچنین استان‌های هم‌جوار مثل همدان و مرکزی کرده‌ایم.

رضایی ادامه داد: در جریان سیل اخیر هم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در کمپ‌های اضطراری و از طریق برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، اقداماتی در جهت پیشگیری از کرونا ویروس انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با حضور استاندار، وظایفی بر عهده جمعیت هلال‌احمر لرستان گذاشته شد که تا حد امکان از ظرفیت این جمعیت هم برای پیشگیری استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات و امکانات لازم با هزینه استانداری خریداری شده و در اختیار جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌دهی به مردم عزیز قرار می‌گیرد.

رضایی بیان کرد: از صبح امروز با نیروی انتظامی و اورژانس ۱۱۵ هم هماهنگی‌هایی انجام شده که با جمعیت هلال‌احمر لرستان همکاری‌های لازم برای ارائه خدمات لازم به هم‌وطنان عزیز را داشته باشند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این اقدامات، برای پرسنل جمعیت هلال‌احمر و ۱۰۳۱ امدادگر این جمعیت که آماده‌باش هستند، نیز ۱۰۰۰ لیتر الکل، ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده با هزینه خودمان، تهیه و توزیع کرده‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان علاوه بر اقدامات ذکر شده به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، در جهت همکاری بین بخشی با سایر دستگاه‌ها بسته‌های بهداشتی را بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می‌کند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه