پارسایی: فارس را قرنطینه کنید تا تبدیل به گیلان بعدی نشود
| نماینده مردم شیراز در مجلس از استاندار فارس خواست برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، این استان را قرنطینه کند.
بهرام پارسایی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: «به مردمان عزیزم در «فارس»؛ گزارش امروز وزیربهداشت و رییس مجلس را با دقت گوش دادم، صادقانه بگویم تا مدیریت واحد فاصله داریم و خودمان باید مراقب خود باشیم. به استاندار محترم، رک عرض میکنم، قرنطینه استان و جلوگیری ازسفرها به مقصد استان را اجرا کنید تا فارس، تبدیل به گیلان بعدی نشود.»
دیدگاه تان را بنویسید