ارسال به دیگران پرینت

جاده رو می‌بندین؟! از راه جدید میایم شمال!

| محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به بی ملاحظه‌گی برخی مردم در اصرار به سفر به شهرهای شمالی کشور و خطر انتقال ویروس به سایر شهرها پرداخت.

جاده رو می‌بندین؟! از راه جدید میایم شمال!

بستن جاده هم نمی‌تونه جلوی ما رو بگیره!

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      با دیدن حجم زیاد مسافرین در زمان کرونا هیچوقت فکر نمی کرم اینهمه گوسفند در این کشور باشد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه