ارسال به دیگران پرینت

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره رایگان بودن تست کرونا برای بیماران بستری

| دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تست کرونا برای بیماران بستری شده در بیمارستان مسیح دانشوری و سایر مراکز درمانی تابعه دانشگاه بصورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره رایگان بودن تست کرونا برای بیماران بستری

، براساس این اطلاعیه تست کرونا صرفا برای بیماران علامتدار بستری شده در بیمارستان انجام می‌پذیرد و به هیچ عنوان تست مذکور برای بیماران سرپایی انجام نمی‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی شایعات موجود در فضای مجازی درخصوص انجام تست کرونا با دریافت مبلغ از افراد را تکذیب کرد و به هموطنان هشدار داد که به جای توجه به شایعات بی‌پایه و اساس؛  اخبار و اطلاعات صحیح درخصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با کرونا را صرفا  از طریق مجاری معتبر نظیر وب سایت دانشگاه، صفحات و کانال رسمی دانشگاه  دریافت کنند.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه