ارسال به دیگران پرینت

اطلاعیه قوه قضائیه درباره پزشک محتکر اقلام بهداشتی

اولین جلسه دادگاه محتکران اقلام بهداشتی دیروز برگزار شد و یکی از متهمان حاضر در دادگاه با عنوان «پزشک» مورد خطاب قرار گرفت که قوه قضائیه در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه قوه قضائیه درباره پزشک محتکر اقلام بهداشتی

 مرکز رسانه قوه قضائیه شب گذشته اطلاعیه ای صادر کرد که در آن آمده است: اعلام عنوان شغلی متهم موصوف بر اساس اظهارات نامبرده در مراحل مختلف تحقیق، بررسی، دادرسی و ارائه برخی مستندات مبنی بر اینکه فارغ التحصیل رشته پزشکی در یکی از کشورهای همسایه بوده و مدتی نیز به حرفه پزشکی اشتغال داشته، بوده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجا که مدرک تحصیلی در عنوان اتهامی اثرگذار نیست، این ادعا و مدارک مورد بررسی قرار نگرفته است و با توجه به اظهار نظر سازمان نظام پزشکی مبنی بر اینکه وی پزشک نیست، جزئیات این موضوع از سوی قوه قضائیه به سرعت و با دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز ادعای دروغین متهم در مورد سوءاستفاده از نام پزشکی، این عنوان نیز به سایر اتهامات وی افزوده خواهد شد.

 

اطلاعیه قوه قضائیه درباره پزشک محتکر اقلام بهداشتی

بر اساس این گزارش، مورد خطاب قرار گرفتن پزشک در دادگاه نیز صرفاً به دلیل شهرت متهم به این عنوان و اسناد ارائه شده از سوی وی بوده است.

١٧ اسفندماه نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی، به صورت فوق‌العاده در شعبه 4 دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی به صورت علنی برگزار شد. 

در این جلسه شاه محمدی، نماینده دادستان، درباره متهم ردیف اول پرونده گفت: متهم ردیف اول به رغم داشتن شغل پزشکی و مطلع بودن از شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم توزیع این اقلام بهداشتی در میان شهروندان و سازمان‌های مربوطه به دنبال انتقال این اقلام به خارج کشور بود.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه