ارسال به دیگران پرینت

جاده های مازندران باز شد

| معاون سیاسی استانداری مازندران بازگشایی محورهای مازندران به روی مسافرین را تایید کرد.

جاده های مازندران باز شد

حسین حسن‌نژاد در گفت‌وگو  اظهار کرد: محدودیت ورود مسافرین به مازندران با توجه به ایام تعطیلات جهت جلوگیری از تردد بالا انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات از امشب محدودیت حضور مسافرین در جاده‌های ورودی مازندران برداشته خواهد شد.

معاون سیاسی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های تب‌سنجی در ورودی‌های مازندران به مانند گذشته ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده موارد مشکوک دو تصمیم برگشت خودرو به مبدا یا قرنطینه ۱۴ روزه اعمال می‌شود.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      همتون می میرید چرا قرنطینه را رها کردید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه