ارسال به دیگران پرینت

آغاز ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر به طول ۱۸ کیلومتر توسط ۱۵۰۰ نیرو

عملیات ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر از میدان تجریش تا راه آهن به طول هجده کیلومتر توسط ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در قالب ۲۰۰ اکیپ از صبح امروز آغاز شده است.

آغاز ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر به طول ۱۸ کیلومتر توسط ۱۵۰۰ نیرو

شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی را برای ضدعفونی کردن معابر، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و... در دستور کار خود قرار داده است.

در همین زمینه از صبح امروز عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی و فرعی خیابان ولیعصر(عج) به طول 18 کیلومتر از میدان تجریش تا میدان راه آهن  توسط 1500 نفر از نیروهای خدمات شهری در قالب 200 اکیپ آغاز شده است.

همچنین از سه روز قبل با هماهنگی معاون خدمات شهری شهرداری تهران که رئیس کارگروه بهداشت محیط و پسماند ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران نیز است، سازمان آتش‌نشانی تهران نیز، اقدام به آلودگی‌زدایی در اماکان عمومی کرد.

آتش‌نشان تهران در مرحله نخست با تجهیزات دراختیار، با رعایت تمام جوانب ایمنی و اصول مربوطه، اقدامات خود را درباره پاکسازی و آلودگی‌زدایی اماکن عمومی از جمله ایستگاه‌های مترو، BRT و اتوبوس و میادین میوه تره‌بار که شهروندان در آن تردد بیشتری دارند، آغاز کردند.

همچنین ترمینال‌های جنوب، بیهقی و میدان میوه و تره بار جنت آباد و بازار تهران روز گذشته توسط نیروهای آتش‌نشانی تهران ضدعفونی شدند.

شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران , شهرداری تهران ,

 

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه