ارسال به دیگران پرینت

تسلیت رئیس‌جمهور، واعظی و سیدحسن خمینی در پی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت

رییس جمهور کشورمان با تسلیت درگذشت سیدمحمد میرمحمدی، از درگاه خداوند سبحان برای این فقید مرحوم علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

تسلیت رئیس‌جمهور، واعظی و سیدحسن خمینی در پی درگذشت عضو مجمع تشخیص مصلحت

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت آقای سیدمحمد میرمحمدی، یار دیرین و مؤمن خدوم به نظام، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

اینجانب این ضایعه را به محضر فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی و خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای این فقید مرحوم که با خدمت مخلصانه در سنگرهای گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارنامه‌ای درخشان از خودم به جای گذاشت، علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتشار پیامی درگذشت مرحوم سیدمحمد میرمحمدی، از درگاه خداوند رحمان برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد. متن پیام تسلیت واعظی به این شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت مرحوم دکتر سیدمحمد میرمحمدی، خدمتگزار متعهد و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه فراوان گردید.

اینجانب با تجلیل از خدمات شایسته و ارزشمند آن چهره فرهیخته، مصیبت وارده را محضر حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی(دامت برکاته) و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین سیدحسن خمینی نیز در پیامی درگذشت سید محمد میر محمدی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

درگذشت تأسف بار انسان فرهیخته و برادر عزیز جناب آقای دکتر سید محمد میر محمدی که پس از هفته ای مبارزه طاقت فرسا با بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت، دل همه دوستداران ایشان را به درد آورد.

همراهی ایشان با انقلاب اسلامی از آغازین روزها و انتساب به بیوت متعدده علم و اجتهاد در کنار هوش و سلامت نفس از ایشان مدیری توانمند و با ارزش ساخته بود.

اینجانب در این روزهای تلخ این مصیبت را به همه بستگان وی به خصوص همسر محترم و فرزندان عزیر و شریف ایشان و هم چنین به داماد گرامی شان برادرم حضرت حجه الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی تسلیت عرض می نمایم و از خدای متعال برای آن عزیز غفران واسع و برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه