ارسال به دیگران پرینت

وقتی مجتبی عابدینی جایزه قهرمانی اش در جهان را به بچه های تیم ملی داد

با مرام مثل ملی پوش شمشیربازی

ملی‌پوش شمشیربازی جایزه‌ای که از مسابقات جهانی گرفته بود را در لهستان به دوستانش داد تا آنها دغدغه‌ای برای تمرین کردن نداشته باشند.

با مرام مثل ملی پوش شمشیربازی

اسمش را چه می شود گذاشت؟مجتبی عابدینی معرفت به خرج داده که جایزه مدالل برنز قهرمانی جهان اش را به بچه های تیم ملی داده تا خرج کنند.مجتبی برای این کارش دلیل داشته:«چاره ای نبود.بچه ها در اردوی لهستان مانده بودند،نمی خواستم دغدغه داشته باشند.»در شرایطی که مردم درگیر کرونا هستند همین چند روز پیش عابدینی فیلمی را در صفحه رسمی اش منتشر کرد تا از این طریق هم با مردم همدرد باشد و هم به آنها برای پیشگیری از این ویروس کمک کرده باشد.حرف های عابدینی درباره خرج کردن جایزه اش و البته کرونا جالب است

*تو با جایزه مدال برنز قهرمانی جهانی ،دست پر  و خوشحال از لهستان برگشتی ؟

جایزه ام را همان روز اول جام جهانی در لهستان گرفتم اما به تهران نیاوردم. چرا که دادم به بچه ها که در اردوی لهستان می ماندند خرجش کنند. شرذایط بحرانی بود . معلوم نبود وضعیت چه می شود ، من هم پول را دادم تا بچه ها در اردوی لهستان دغدغه نداشته باشند. اصلا ناراحت هم نیستم . خوشحالم کمکی از دستم برآمد.

*تو شنبه کلیپی در صفحه شخصی اینستاگرام منتشر کردی درباره مبارزه با کرونا. چرا ؟

این روزها دغدغه همه مردم کرونا شده است. ویروسی که البته جهانی  است و همه مردم می خواهند زنده بمانند. من هم برای امید دادن به مردم به فکرم تا با ساخت  این کلیپ آنها را امیدوارتر کنم. بالاخره برای شکست کرونا  باید به هم کمک  کنیم و مهمترین کار رعابت مسائل  بهداشتی و گوش به توصیه های پزشکان است.

*جام جهانی "پادووا" انگار طلسم شده ،بعداز چهار باز تغییر میزبان بالاخره برگزار می شود؟

دقیقا . قرار بود مسابقات پادووای ایتالیا باشد اما به خاطر کرونا ،کورک کرواسی میزبان شد که با شیوع آن در کروواسی ، میزبانی به آلمان رسید و حالا هم لوکزامبورگ میزبان شده است. هر چند ظاهرا آنجا هم یک مورد کرونا پیدا شده اما انگار قرار است مسابقه همانجا برگزار شود.

*تیم بدون شما و سرمربی در جام جهانی  لوکزامبورگ  شرکت می کند؟

نه .بچه ها دیروز از لهستان برای اردو به آلمان رفته اند وبعد هم به لوکزامبورگ . پیمان فخری هم به تکاپو افتاده تا هم آخر هفته به لوکزامبورگ برویم و قبل از شروع مسابقه به تیم اضافه شویم.

*چند روزی که در تهران هستی ،تمرین هم کرده ای؟

در خانه و روی مبل ( با خنده ). من طبق خواسته وزیر بهداشت که به مردم تاکید می کنند ، خودم را در خانه قرنطینه کرده ام  و بیرون نمی روم. چرا که به نظرم اگر به حرف آنها گوش بدهیم  و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم کرونا خیلی زود جمع و جور می شود.

*تو درتهران تمرین نکردی  اما بچه ها در لهستان اردو داشتند، افت نمی کنی؟

به نظرم  یک هفته تمرین نداشتن  تاخیر خیلی خاصی ندارد. اگر بخواهم به این فکر کنم که تاثیر داشته یا نداشته که نمی شود. من می روم و به بچه ها کمک می کنم.

*یعنی ریکاوری به آمادگی ات کمک کرده ؟

من حالا شرایط خیلی خوبی دارم و شک نکنید با ریکاوری یک هفته ای و انرژی که از دخترانم گرفته ام ،حالا آماده تر از قبل هستم.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه