یک زن ایرانی ساکن هامبورگ به کرونا مبتلا شد
| خبرگزاری آلمان از تایید آزمایش کرونای دو نفر در هامبورگ خبر داده است.
براساس این گزارش یک زن ایرانی ساعت یک بامداد روز دهم اسفند (۲۹ فوریه) با علائم اولیه و با تمهیدات ویژه مراقبتی توسط واحد آتشنشانی به یک کلینک منتقل شده است.
به گزارش مقامات هامبورگ این زن ایرانی اکنون به "قرنطینه خانگی" منتقل شده است
دیدگاه تان را بنویسید