ارسال به دیگران پرینت

ارتش همچنان در تلاش برای مقابله با کرونا +عکس

مسئول روابط‌ عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: اماکن عمومی و پرتردد شهر توسط ارتش ضدعفونی شد.

ارتش همچنان در تلاش برای مقابله با کرونا +عکس

سرگرد مهدی سحاب‌مرادی، اظهار کرد: شامگاه روز گذشته با درخواست شهرداری و استانداری زنجان، خودروهای رفع آلودگی تیپ ۲۱۶ زرهی نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی شهر زنجان اقدام کرده است.

این مسئول ادامه داد: دو خودرو درفش ۸ با گنجایش ۵۰۰۰ لیتر و دستگاه رفع آلودگی DSM با گنجایش ۲۰۰۰ لیتر معابر پرتردد شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی را ضدعفونی کرد.

وی افزود: در راستای انجام این کار، تعداد ۲۰ نفر از نیروهای متخصص حوزه مبارزه با میکروب و آلودگی‌های بیولوژیکی حضور داشتند.

 

 

مشارکت نیروی دریایی ارتش در آلودگی زدایی از اماکن عمومی گیلان

همچنین براساس گزارش امیر عبدالوهاب طاهری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیزات خوبی در زمینه رفع آلودگی‌های شیمیایی دارد، اظهار کرد: این تجهیزات برای زمان‌های اضطراری کاربرد دارد و می‌تواند در این برهه زمانی کمک کار باشد.

امیر طاهری در ادامه با بیان اینکه این تجهیزات و دستگاه‌ها قابلیت آلودگی زدایی در حجم و وسعت زیاد را دارد، افزود: با استفاده از این دستگاه‌ها بهتر و با سرعت بیشتر و در کمترین زمان می‌توانیم اماکن عمومی و تأسیسات را گندزدایی کنیم.

او با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته آلودگی زدایی از شهرستان‌های غربی آغاز می‌شود، گفت: یک سامانه نیز در شهر رشت مستقر شد تا با محوریت سپاه این طرح اجرایی شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ادامه داد: تعداد نیروها بر اساس نیاز افزایش خواهند یافت

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه