ارسال به دیگران پرینت

چهار نماینده مجلس به کرونا مبتلا شدند

| یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ابتلای چهار نماینده به کرونا خبر داد.

چهار نماینده مجلس به کرونا مبتلا شدند

محمدعلی وکیلی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «طبق اطلاع از تست ⁧کروناویروس⁩ سی نفر از همکاران در مجلس شورای اسلامی، تاکنون نتیجه اعلان شده‌ چهار نفر مثبت است.»

پیش از این محمود صادقی نماینده تهران و مجتبی ذوالنور نماینده قم از ابتلای خود به کرونا خبر داده بودند.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه