ارسال به دیگران پرینت

ماجرای کرونای جهش یافته در ایران چیست؟

به خوبی می‌توان دریافت که هدف از کرونای جهش یافته در ایران تنها بزرگنمایی، سیاه‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی جامعه ایرانی بوده است.

ماجرای کرونای جهش یافته در ایران چیست؟
دشمنان ایران با هدف تخریب روحیه و امنیت روانی جامعه سناریوی کرونای ایرانی را در دستور کار قرار داده‌اند.
 
 درباره علت و منشاء ویروس کرونا در جهان، روایت‌های متفاوتی مطرح شده است؛ از توطئه آمریکا علیه چین در بحبوحه‌ی جنگ تجاری با این کشور تا سوپ خفاش و... هنوز علت اصلی بروز این بیماری مشخص نشده است. اما این یادداشت موجز به کرونای ایرانی! پرداخته است.

اگرچه باید بیماری کروناویروس را جدی گرفت، ولی با خونسردی و شناخت کامل از این بیماری به مقابله با آن پرداخت. جامعه پزشکی بر این باور اصرار دارد که این بیماری در صورت مراقبت و رعایت نکات بهداشتی به راحتی قابل کنترل بوده و درصد کشندگی آن بسیار کمتر از آنفلونزای H. ۱ N. ۱ - که هرساله در فصل سرما با آن مواجه هستیم- است. البته این واقعیت غیرقابل انکار است که قدرت انتشار و پخش آن بسیار بیشتر از H. ۱ N. ۱ است، اما این موضوع نیز با رعایت نکات بهداشتی و توصیه پزشکان، قابل کنترل است.

مروری بر آن‌چه تاکنون در ایران گذشته است، نشان می‌دهد که با اعلام مشاهده بیماری کرونا در ایران و خبر فوت دو بیمار مبتلا به این ویروس در قم؛ بمباران روانی جامعه نیز شکل گرفته و سناریوی "کرونای ایرانی" با بازیگری مزدوران رسانه‌ای دشمنان قسم‌خورده کشور ایران اجرایی شده است.

با مرور یک واقعیت رسانه‌ای، پی به نیت و هدف واقعی این جریانات می‌بریم؛ اینستاگرام BBC در تاریخ ۴ اسفند، ۳۴ خبر درباره ویروس کرونا از کشورها، شامل ۲۷ خبر درباره ایران، ۲ خبر درباره چین- مرکز شکل‌گیری و شیوع بیماری کرونا-، ایتالیا، افغانستان، کره جنوبی هر کدام یک خبر و ۲ خبر نیز درباره اطلاعاتی از بیماری کرونا منتشر کرده است. به خوبی می‌توان دریافت که هدف از این خط رسانه‌ای تنها بزرگنمایی، سیاه‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی جامعه ایرانی بوده است.

این درحالی است که براساس آمار، کشور آمریکا تاکنون به دلیل بیماری H. ۱ N. ۱ بیشتر از ۸۵۰۰ نفر فوتی داشته است؛ یعنی ۴ برابر بیشتر از کل قربانیان بیماریکرونا؛ اما هیچ یک ار رسانه‌های مدعی درباره آن خبری منتشر نکرده‌اند. در کشور ایتالیا بیش از ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا شده و چندین فوتی داشته، اما این‌گونه اخبار هم از سوی رسانه نظام سلطه بایکوت شده است!

آیا باورپذیر است، که کشور‌های پرجمعیت و همسایه چین از جمله مغولستان، افغانستان، پاکستان، هند، ویتنام و... که از قضا هم سطح مراودات تجاری و ترددی بیشتری با چین نسبت به ایران دارند و هم از سطح بهداشت پایین‌تری نسبت به کشور ایران برخوردار هستند، هنوز درگیر این ویروس نشده باشند؟!

"کرونای ایرانی" به عبارتی، روایت برخی افراد و گروه‌هایی است که قریب به اتفاق آن‌ها در آمریکا و کشور‌های اروپایی گذر عمر می‌کنند و با دلار‌های آغتشه به خون و سفره مردم ایران خود را استرلیزه کرده‌اند و آنچنان از کروناویروس غول ساخته‌اند که گویی مبداء و منشاء این بیماری کشور ایران بوده و هیچ راه مقابله و نجاتی در برابر آن نیست!

این جماعت ناجوانمرد که پیش از این نیز در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران سکوت پیشه کرده و هرگز از رفتار غیرقانونی کابو‌های آمریکایی در تحریم دارو - برخلاف نص صریح قوانین بین‌المللی - هیچ نگفته و نمی‌گویند؛ بنابراین بهترین راهکار در مواجهه و مقابله با این ترفند شوم رسانه‌ای علیه ایران، همراهی و همکاری با جامعه متعهد و متدین پزشکی ایرانی برای عبور از این چالش جدی است.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه