ارسال به دیگران پرینت

از خانه به دوش تا مرد هزار چهره

این روزها کشور درگیر بحران کرونا است و مراجع دولتی به مردم توصیه می‌کنند از خانه بیرون نیایند. از طرفی مدارس هم در روزهای اخیر تعطیل بوده‌اند و به همین دلیل شبکه‌های سیما رویکرد خود را تغییر داده‌اند و با پخش برنامه‌های متنوع تلاش می‌کنند مردم را پای تلویزیون بکشانند. از سویی به گفته محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات برخی سامانه‌های اینترنتی فیلم به‌صورت رایگان آثارشان را در دسترس مردم قرار می‌دهند.

از خانه به دوش تا مرد هزار چهره

با این حال شبکه یک سریال قدیمی «خانه به دوش» و مسابقه ادابازی «خندوانه» را در جدول پخش خود قرار داد که هر روز ساعت ۱۷ و ۱۹:۳۰ پخش می‌شود و قرار است هر روز صبح یک فیلم سینمایی طنز هم روی آنتن برود و مسابقه «سبقت» نیز هر شب ساعت ۲۳:۱۵ پخش خواهد شد. شبکه دوم سیما دو سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» و «سامو بندری» را روانه آنتن خواهد کرد. مینی‌سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» در هفت قسمت از شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو خواهد شد و بعد از آن سامو بندری پخش می‌شود. شبکه سه سیما نیز هر روز ساعت ۱۴ به پخش سریال «مرد هزار چهره» مهران مدیری روی آورده است. علاوه‌بر آن تمام شبکه‌های تلویزیون تاکتیک پخش سریال‌ها و فیلم‌های طنز را در دستور کار قرار داده‌اند. در این گزارش برخی فیلم‌های سینمایی شبکه‌های یک تا پنج را معرفی کرده‌ایم که قرار است امروز و فردا روی آنتن بروند، اما شبکه‌هایی همچون شما، افق، نمایش و... هم برنامه‌های متنوعی را آماده کرده‌اند.

شبکه یک

فیلم سینمایی «شریک زندگی» به کارگردانی علی خوش‌نشین فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره مهری و نوری است که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند و صاحب یک کارخانه تولیدی بسیار بزرگ هستند. حسابدار کارخانه دسیسه‌ای می‌چیند تا کارخانه ورشکسته تلقی شود. «نوری» و «مهری» برای نجات کارخانه تصمیم می‌گیرند مجددا با هم ازدواج کنند. فرامرز قریبیان، مهشید افشارزاده، رضا بابک، محمود بصیری، اکبر دودکارحقیقی و مهین شهابی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه دو

فیلم تلویزیونی «خانه پدرم» به کارگردانی کامران قدکچیان امروز ساعت ‌‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره پسری ۱۳ ساله است که به‌خاطر دزدی کوچکی در دادگاه گیر افتاده است. مادر او که از پدر کاوه جدا شده و مجددا ازدواج کرده و اکنون صاحب چند فرزند از شوهر دومش است، به‌خاطر نارضایتی و اصرار همسرش، مجبور می‌شود «کاوه» را در دادگاه به پدر اصلی خود بسپارد. عسل بدیعی، حمید ابراهیمی، پوریا ایمانی، ایمان یادگاری و عسل جلال در این فیلم بازی کرده‌اند.

***

فیلم سینمایی «معاف از مالیات» به کارگردانی محمد حمیدی فردا ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می‌رود. داستان این فیلم درباره «فرِد بارتل» مدیر یک شرکت تبلیغاتی است که برای فرار از پرداخت مالیات مدعی شده که شرکتش در منطقه‌ای فقیرنشین و معاف از مالیات واقع شده است. اداره مالیات متوجه خلاف او شده و به همین دلیل او مجبور است بین پرداخت یک میلیون یورو جریمه و انتقال فوری شرکت به آدرس اعلامی که همان منطقه فقیرنشین است، یکی را انتخاب کند. فرِد به سختی همکارانش را راضی کرده و همه با هم راهی آن منطقه می‌شوند... جیلس لیلوچه، مالیک بنتالها و سابرینا اوئازانی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر امروز ساعت ۱۰ پخش می‌شود. این فیلم به روایت داستان دیده‌بانی به نام سیاوش می‌پردازد که به دنبال فرصتی است تا توانایی‌های خود را نشان دهد. او یک برج پالایشگاه را برای دیده‌بانی انتخاب می‌کند که بر حیاتی‌ترین مختصات و جایگاه‌های دشمن احاطه دارد. مصطفی زمانی، میلاد کی‌مرام، حمیدرضا آذرنگ، حسین باشه‌آهنگر، هومن برق‌نورد و همایون ارشادی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

***

فیلم سینمایی «بروسلی جنگجو» به کارگردانی سرینو وایتلا فردا ساعت ۱۹ پخش می‌شود. داستان فیلم درباره «کارتیک» متخصص هنرهای رزمی و بدلکاری است که در سینمای بالیوود کار می‌کند؛ اما به‌تازگی در نقش یک پلیس به‌عنوان بدلکار بازی کرده است. از آنجا که پدرش توانایی اقتصادی بالایی در تامین هزینه‌های تحصیلی او و خواهرش ندارد، کارتیک فداکاری کرده و با بدلکاری به خانواده و خواهرش کمک می‌کند. سررینو وایتلا، رام چاران، راکول پریت سینگ و تانیکلا بهارانی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی جدید «یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام‌بیگی امروز ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. داستان فیلم درباره شاهین است که پس از سال‌ها از خارج کشور به ایران بازگشته و ناگهان متوجه می‌شود برادرش به‌دلیل مسائل اقتصادی به زندان افتاده است. رضا بهبودی، شبنم مقدمی، علیرضا آرا و... در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

***

فیلم سینمایی «فاجعه چلنجر» به کارگردانی نیثن وانمیندن فردا ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. ماجرا از این قرار است که در دهه ۸۰ میلادی قرار است آمریکا شاتل فضایی چلنجر را با هفت خدمه فضانورد به فضا پرتاب کند. «آدام» یکی از مهندسان این پروژه شب قبل از پرواز شاتل به همکاران خود هشدار می‌دهد که محاسبات آنها دچار نقص است و احتمال انفجار شاتل وجود دارد. برخی از همکاران با او همراه می‌شوند ولی برخی دیگر او را مثل همیشه بدبین و عنق خطاب می‌کنند و حرف هایش را باور نمی‌کنند. کار به مسوولان کشیده می‌شود اما... اریک هنسن، رادین کاین و نیثن وانمیندن بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پنج

فیلم سینمایی سفر داوود به کارگردانی ابراهیم نعمتیان، امروز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان زندگی یک پسر بچه به نام «داوود» است که با پدرش باقر و نامادری‌اش که باردار است زندگی می‌کند. او یک روز با تفنگ بادی بچه‌های روستا یک شلیک می‌کند که به زیر چشم یکی از بچه‌ها می‌خورد و... ابوالفضل قدیمی، حمید ابراهیمی، فهیمه مومنی و... در این فیلم بازی کرده‌اند.

***

فیلم سینمایی «فراتر از قانون» به کارگردانی جین فرانسیس هنزگینز فردا ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود. «فرانک» خلافکار حرفه‌ای بلژیکی است که با یک نقشه حساب‌شده به ماشین حمل پول دستبرد می‌زند ولی بعد از سرقت عده‌ای با شکل و شمایل آنها به مردم بی‌گناه و یک قاضی که در همان اطراف بوده شلیک می‌کنند. پلیس هم پس از مدت کوتاهی «فرانک» و افراد گروهش را دستگیر می‌کند. «اولیور گورمت»، «لابنا آزابل» و «کوین جانسنز» بازیگران این فیلم هستند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه