ارسال به دیگران پرینت

وقتی ویروس کرونا روی برنامه‌ریزی لیگ برتر اثر ندارد

سازمان لیگ قصد ندارد تا به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه رقابت های لیگ برتر را تغییر دهد.

وقتی ویروس کرونا روی برنامه‌ریزی لیگ برتر اثر ندارد

در شرایطی که همه چیز در کشور تحت الشعاع گسترش ویروس کرونا قرار دارد،گویا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در جهت حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل مسابقتن هیچ اراده ای برای تغییر برنامه های از پیش اعلام شده رقابت های لیگ برتر ندارند.

برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای برگزاری بازی های لیگ برتر قطعا وحی منزل نیست و می تواند با توجه به اتفاقات و رویدادهای روز تغییر کند. همانطور که آلودگی هوا یا بازی های تیم امید در مقاطعی باعث تعویق مسابقات شد، یک ویروس فراگیر به مراتب صلاحیت بیشتری دارد تا بازی های لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کند.

سازمان لیگ بر این نکته پا فشاری می کند که بازی های لیگ برتر حتما باید تا آخر اردیبهشت به پایان برسد تا تیم ملی از اوایل خرداد بتواند خود را برای دو دیدار حساس در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 آماده کند. حال سوال اینجاست که چه اتفاقی می افتد اگر چند بازی از رقابت های لیگ برتر به بعد از اردوی تیم ملی و بازی های خرداد ماه ایران مقابل بحرین و عراق موکول شود؟ این اتفاق قطعا مطلوب هیچکس نیست اما مدیران ما باید بتوانند در شرایط حساس و اضطراری با رعایت همه جوانب تصمیم های مهم و بزرگ بگیرند نه اینکه بر روی برنامه اعلام شده خود در این وضعیت پافشاری کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه