ارسال به دیگران پرینت

درگذشت دو برادر هنرمند در گیلان به دلیل ابتلا به کرونا

محمد و مجید جمشیدی دو برادر موسیقی‌د‌ان ساکن لنگرود در روزهای خیر و به فاصله کمتر از یک هفته به خاطر ابتلا به کرونا جان سپرده‌اند.

درگذشت دو برادر هنرمند در گیلان به دلیل ابتلا به کرونا

محمد جمشیدی، برادر بزرگ‌تر، مدرس سنتور، مدیر آموزشگاه موسیقی چاووش در لاهیجان و فرهنگی بازنشسته، دو هفته پیش پس از بدحال شدن به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل و آن‌جا بستری شد. آقای جمشیدی پس از چند روز، چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸، همان‌جا درگذشت و روز بعد از آن از لاهیجان تشیع و در زادگاهش سیاهکل به خاک سپرده شد.

در گواهی فوت، علت مرگ محمد جمشیدی ابتلا به آنفولانزا قید شده است اما بنا به گفته برخی از نزدیکان ایشان، نشانه‌های بیماری آقای جمشیدی شبیه بیماران مبتلا به کرونا بوده و آن‌ها بر این باور هستند ایشان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته است. مشخص نیست از مرحوم محمد جمشیدی تست کرونا گرفته شده است یا نه. 

مجید جمشیدی، دبیر ادبیات، مدیر آموزشگاه موسیقی سماع در لنگرود و مدرس سنتور، برادر کوچک‌تر محمد، عضو دوم خانواده جمشیدی است که چهارشنبه ۷ اسفند درگذشت.

مجید جمشیدی، که ساکن لنگرود بود چهارشنبه ۳۰ بهمن همزمان با درگذشت برادر بزرگ‌ترش محمد، نخستین نشانه‌های ابتلا به کرونا را بروز داد اما پس از چند ساعت بستری از بیمارستان مرخص شده و پنجشنبه اول اسفند در مراسم خاکسپاری برادرش حاضر می‌شود.

آقای جمشیدی، با بدتر شدن حالش، شنبه ۳ اسفند در بیمارستان رازی رشت بستری شد و ساعت ۷ بعد از ظهر چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸، در سن ۴۷ سالگی در همین بیمارستان درگذشت. از آقای محمد جمشیدی دو فرزند به نام سهیل و سینا به جا مانده است که هر دو موزیسین هستند. 

گفته می شود ابتلای آقای مجید جمشیدی به کرونا برای بیمارستان محرز شده است. مشخص نیست برای سایر اعضای خانواده جمشیدی که در معرض ابتلا به بیماری بوده‌اند، تست کرونا انجام شده است یا نه. این نگرانی وجود دارد که عدم شفافیت مقامات دولتی در ایران و پنهان‌ کردن آمار واقعی مبتلایان به کرونا و تعداد کسانی که بر اثر کرونا جانشان را از دست می‌دهند، به شیوع گسترده‌تر بیماری و جان دادن شمار بیشتری از ایرانیان منجر شود. 

 

منبع : خبریواس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه