ارسال به دیگران پرینت

فرمانداری شهریار: ۱۴ نفر افراد مشکوک به کرونا شناسایی و در قرنطینه هستند

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار گفت: ۱۴ نفر افراد مشکوک به کرونا شناسایی و در قرنطینه هستند که طی چندروز آینده نتایج آزمایشات آن ها مشخص می شود، لذا هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا ویروس در شهریار نداشته ایم.


فرمانداری شهریار: ۱۴ نفر افراد مشکوک به کرونا شناسایی و در قرنطینه هستند

رضا غلامی اظهار داشت: در این منطقه، یک نفر غیربومی مبتلا داشته ایم که با رعایت اقدامات لازم به تهران منتقل شده و 14 نفر مشکوک دیگر نیز وجود دارد که در بخشی مستقل در بیمارستان های تامین اجتماعی، نور و امام سجاد (ع)شهریار در قرنطینه و ایزوله هستند.

وی اظهار داشت: نتیجه آزمایشات این افراد طی چند روز آینده مشخص می شود،و تا این لحظه فوتی بر اثر کرونا ویروس در شهرستان نداشته ایم.

غلامی افزود:تا اطلاع ثانوی مردم از تردد در محیط های عمومی که احتمال وجود این ویروس را داردخودداری کرده و سعی کنند در اینگونه محل ها حضور پیدا نکنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، کلیه مراسم ها، مسابقات ورزشی و تجمعات فرهنگی و مذهبی و اماکنی که امکان انتقال این ویروس وجود دارد را در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار با اشاره به اینکه شب گذشته دو واحد تولید ماسک و انباری حاوی مقدار بالایی از الکل و ماسک احتکار شده در شهریار شناسایی شد، افزود: یک مورد مشکوک به قاچاق نیز در باغستان امروز شناسایی شد که تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

این مقام مسئول در این خصوص بیان کرد: هم زمان با شروع فصل شیوع آنفولانزا و کرونا ویروس و علائم مشابه آنها، مردم را نگران کرده است و در تشخیص درست این ویروس ها، دچار سردرگمی هستند و رسانه ها باید با اخبار موثق در آگاه سازی آنها اقدام کنند.

غلامی عنوان کرد: رسانه ها،شبکه های فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان باید در جهت انتشار اخبار صحیح و القای آرامش و واقعیت موجود در سطح جامعه گام بردارند.

وی در پایان برعدم انتشار اخبار غیر موثق و خلاف واقعیت توسط برخی رسانه های محلی و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تنها مرجع قابل استناد و معتبر برای پیگیری موضوعات مرتبط با کرونا ویروس، این کمیته تعیین شد و مقرر گردید جلسات کمیته اطلاع رسانی به صورت روزانه به منظور بررسی و ارائه توضیحات لازم و صحیح جهت استحضار شهروندان این شهرستان توسط مسئولان مربوطه بیان شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه