ارسال به دیگران پرینت

پیام فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران؛

دانشگاه‌ها و مدارس باید تعطیل بمانند / در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم

فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: در تلاش هستیم تا مسئولان کشور را برای عدم بازگشایی دانشگاه‌ها از هفته آینده توجیه علمی و منطقی کنیم.


دانشگاه‌ها و مدارس باید تعطیل بمانند / در تلاشیم مسئولان را توجیه کنیم

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی صوتی اعلام کرد: از نظر فنی تنها موردی که می‌تواند کشور را از یک اپیدمی هولناک نجات دهد آموزش، مشارکت و توانمندسازی مردم و فعالیت‌های مختلفی است که مردم در زمینه پیشگیری نسبت به آن اقدام می‌کنند.

زالی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع در تلاش هستیم که مسئولان کشور را درباره عدم بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس را از شنبه هفته آینده توجیه علمی و منطقی کنیم. نظر علمی و منطقی ما این است که مدارس و دانشگاه‌ها مطلقا از روز شنبه باز نباشند تا بتوانیم بر این بیماری پیروز شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی عنوان کرد: در شرایط فعلی انتشار مطالبی که می‌تواند جنبه‌های نیازمندی و مطالبات مردم را در سطح جامعه ترویج دهد، کمک کننده باشد.  از نظر پزشکی معتقدیم تا زمانیکه شرایط کاملا کنترل نشده است باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که از تماس گروه‌های آسیب‌پذیر به این ویروس ممانعت کنین لذا در تلاش هستیم.

وی تاکید کرد: طبق صحبت با استاندار تهران، وزرای دولت و نمایندگان مجلس تلاش می‌کنیم که شرایط به گونه‌ای پیش رود که تا مدت منطقی  معقولی از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس جلوگیری کنیم.

 

منبع : خبرگزاری دانشجو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه