ارسال به دیگران پرینت

قطعی بودن ابتلای یک نفر به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

ابتلای یک نفر به ویروس بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد.

قطعی بودن ابتلای یک نفر به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان با اشاره به انتشار خبر زیر نویس شبکه خبر مبنی بر ابتلای 2 کهگیلویه و بویراحمدی به ویروس کرونا گفت: صبح امروز تست یک نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یاسوج مثبت اعلام شد.

دکتر پزدانپناه افزود: این بیمار هم استانی چند روزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود که با بهتر شدن حال عمومی و بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر در منزل به درمان خود ادامه می دهد.

آقای یزدانپناه افزود: ساعتی پیش از سوی سخنگوی وزارت بهداشت و زیرنویس شبکه خبر، خبری مبنی بر وجود 2 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یاسوج اعلام شد که این موضوع هم اکنون در دست بررسی است.

وی ادامه داد:  آخرین آمار کرونا تا ظهر امروز به نقل از وزارت بهداشت در بیست و چهار ساعت گذشته 44 مورد جدید و قطعی ابتلا در کشور ثبت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان افزود: آمار تفکیکی این 44 مورد، قم 15 نفر، گیلان 9 نفر، تهران 4 نفر، استان مرکزی 1 نفر، خوزستان 3 نفر، سیستان و بلوچستان 2 نفر، کرمانشاه 1 نفر، اردبیل 1 نفر، مازندران 1 نفر، لرستان 1 نفر، فارس 2 نفر، سمنان 1 نفر، کهکیلویه و بویر احمد 2 نفر و هرمزگان 1 نفر علام شده است.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه مردم اخبار مربوط به این بیماری را از مبادی رسمی پیگیری کرده و به شایعات توجه نکنند گفت: رعایت نکات بهداشتی، حاضر نشدن در اماکن عمومی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور در پیشگیری از انتشار این بیماری بسیار موثر است.
 

 

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه