ارسال به دیگران پرینت

هیچ مورد مثبتی از کرونا در دماوند نداریم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در سطح شهرستان دماوند نداشتیم، دو مورد مشکوک بود که سریعاً به تهران اعزام شدند که خوشبختانه نمونه آزمایش آن‌ها منفی بود.

هیچ مورد مثبتی از کرونا در دماوند نداریم

حسن خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه اظهار داشت:  تلاش های زیادی در مجموعه ادارات شهرستان دماوند برای پیشگیری از شیوع بیماری کورنا صورت گرفته و تمامی ادارات همکاری لازم را داشته اند.

وی افزود: برای تمام ادارات، بانک ها، پمپ بنزین ها، مدارس، مساجد و.. سی دی و بروشور ها برای بانک ها، پمپ بنزین ها، مساجد  آموزشی ارسال شده و آموزش برای ضدعفونی کردن این مکان ها داده شده است؛ از مردمی که علائم آنفولانزا دارند تقاضا می‌شود از حضور در مکان‌های عمومی و اجتماعات خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با بیان اینکه اولویت توزیع ماسک و دست‌کش با شهرهایی است که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده‌ است، عنوان کرد: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا در سطح شهرستان نداشتیم، دو مورد مشکوک بود که سریعاً به تهران اعزام شدند که خوشبختانه نمونه آزمایش آن‌ها منفی بود.

خیرخواه گفت: ویروس کرونا در ذرات مایع وجود دارد و در هوا و فضا پخش نیست؛ ذرات ویروسی در صورتی منتقل می‌شود که در چشم، دهان یا بینی بوسیله دست راه یابد.

وی یادآور شد: مصوباتی توسط ستاد فرماندهی بحران استان به دست ما رسیده که مقرر شده است تعطیلی تمام مراکز آموزشی بنابر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزرات بهداشت تصویب شود.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه