ارسال به دیگران پرینت

به همت دانشگاه شریف؛

بیست و چهارمین دوره‌ مسابقات «نادکاپ شریف» اسفندماه برگزار می‌شود

بیست و چهارمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی با محوریت علوم نوین اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


بیست و چهارمین دوره‌ مسابقات «نادکاپ شریف» اسفندماه برگزار می‌شود

بیست و چهارمین دوره مسابقات نادکاپ شریف با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از صد شهر کشور ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می‌شود.

نادکاپ شریف یک رویداد علمی تفریحی است که دانش آموزان می‌توانند طی مسابقه به تمرین خود اتکایی و اعتماد به نفس پرداخته و از یادگیری بازی محور لذت ببرند. از اهداف مهم این رویداد آموزش مهارت محور، پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی شیرین بوده و یکی از با سابقه‌ترین مسابقات دانش آموزی در کشور شناخته می شود.

رویکرد اساسی بیست و چهارمین دوره از این فستیوال در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL (یادگیری پروژه محور) و با هدف ایجاد بروز فرصت خلاقیت و کار گروهی در دانش آموزان طراحی و اجرا شده است و از بخش‌های مختلف این مسابقه می‌توان به هوافضا، رباتیک، نانو، زیست فناوری، آینده پژوهی، طراحی سه بعدی، کمیکار و... اشاره کرد.

بیست و چهارمین دوره از این مسابقات با شعار «آیندتوبساز» از صبح روز پنجشنبه ۱۵ اسفند سال جاری در دانشگاه شریف آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی nadcup.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۱۶۷۲۹۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

 
بیست و سومین دوره‌ی مسابقات نادکاپ شریف اسفندماه برگزار می‌شود
 

 

منبع : خبرگزاری دانشجو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه