ارسال به دیگران پرینت

ملاقات مردمی در بیمارستان‌های اصفهان ممنوع شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به‌منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا و رعایت حال بیماران بستری، ملاقات مردمی در همه بیمارستان‌های این استان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

ملاقات مردمی در بیمارستان‌های اصفهان ممنوع شد

آرش نجیمی روز دوشنبه اظهار داشت: هم اکنون همه بیمارستان‌های استان در حالت آماده باش قرار دارند و برای جلوگیری از مراجعه بیماران مشکوک به کرونا، تصمیم بر آن شد تا تماس‌های مردمی با بیماران به کمترین حد ممکن کاهش یابد.

وی تصریح کرد: ملاقات‌های مردمی در هیچکدام از بیمارستان‌های استان انجام نمی‌شود و بیماران بستری مانند گذشته فقط می‌توانند یک همراه داشته باشند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: این کار تا زمانی که تصمیم مجددی در مورد ملاقات بیماران گرفته نشود، ادامه خواهد داشت.

وی از شهروندان و مراجعه‌کنندگان خواست تا برای اطلاع از حال بیماران خود از تلفن، شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های ویدئویی استفاده کنند.

نجیمی با بیان اینکه دستور جلوگیری از ورود همراهان به همه بیمارستان‌های استان ابلاغ شده است، تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تا با درک شرایط موجود، همکاری لازم را با مسوولان بیمارستان‌ها داشته باشند و برای جلوگیری از احتمال انتشار ویروس کرونا، از حضور در مراکز درمانی و ملاقات با بیماران خودداری کنند.

وی گفت: مراجعه نکردن مردم به بیمارستان‌ها، شرایط مدیریت بیمار را برای مسوولان این مراکز تسهیل می‌کند.

 

منبع : عصرایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه