ارسال به دیگران پرینت

تنفس شجریان به حالت عادی برگشت

| هیات مدیره بیمارستان جم، محل بستری محمدرضا شجریان، در بیانیه‌ای آخرین وضعیت او را تشریح کرد.


تنفس شجریان به حالت عادی برگشت

در بیانیه جدید این بیمارستان آمده است: «شرایط بالینی ایشان در حال حاضر پایدار بوده و با توجه به بهتر شدن شرایط ریوی و قلبی فعلا از دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) جدا شده و تنفس خودبه‌خودی داشته و فقط توسط ماسک اکسیژن دریافت می‌کنند ولی جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه است.»

این موضوع را برخی هنرمندان و شاگردان محمدرضا شجریان نیز تایید کرده‌اند.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه